Крытэрыі ацэнкі вэб-квэста
Крытэрыі
|
Абгрунтаванне крытэрыяў
|
балы
| |
ЗМЕСТ
|
Разуменне задання
|
Работа дэманструе дакладнае разуменне задання
|
10
|
Уключаны матэрыялы, якія маюць адносіны да работы, так і тыя, якія не маюць дачынення да работы
|
5
| ||
Уключаны матэрыялы не па тэме, яны не абгрунтаваны і не прааналізаваны
|
0
| ||
Паўната раскрыцця тэмы
|
поўна
|
10
| |
часткова
|
5
| ||
не раскрыта
|
0
| ||
Логіка выкладу інфармацыі
|
Лагічна выкладзены матэрыял
|
10
| |
Парушана логіка выкладу
|
5
| ||
Адсутнічае логіка выкладу
|
0
| ||
Самастойная работа групы
|
Зладжаная работа ў групе
|
Дакладна спланаваная работа групы
|
5
|
Работа групы часткова спланавана
|
3
| ||
Не спланавана работа ў групе
|
0
| ||
Размеркаванне роляў у групе
|
Уся дзейнасць раўнамерна размеркавана паміж членамі каманды
|
5
| |
Работа размеркавана паміж большасцю ўдзельнікаў
|
3
| ||
Толькі 1-2 члены каманды адказваюць за работу групы
|
0
| ||
Аўтарская арыгінальнасць
|
Унікальная работа. Утрымліваецца вялікая колькасць арыгінальных прыкладаў
|
5
| |
У рабоце прысутнічаюць аўтарскія знаходкі
|
3
| ||
Стандартная работа, не ўтрымлівае аўтарскай індывідуальнасці
|
0
| ||
Ступень самастойнасці работы групы
|
Поўная самастойнасць пры выкананні работы
|
5
| |
Частковая самастойнасць работы групы
|
3
| ||
Несамастойная работа групы
|
0
| ||
Афармленне работы
|
Граматыка, адсутнасць арфаграфічных і пунктуацыйных памылак
|
Граматная работа з пункту гледжання граматыкі, стылістыкі, арфаграфіі
|
5
|
Наяўнасць нягрубых памылак
|
3
| ||
Наяўнасць грубых памылак
|
0
| ||
Дызайн
|
Адзіны стыль, вытрымана колеравая гама, аптымальна размешчана інфармацыя на слайдзе, апраўдана наяўнасць малюнкаў, фота і інш.
|
5
| |
Парушэнні стылю, наяўнасць неадпаведнасці ў колеравай гаме, нязначныя парушэнні ў размяшчэнні інфармацыі, неапраўданае выкарыстанне графікі, малюнкаў і г.д.
|
3
| ||
Не вытрыманы стыль, парушэнне колеравай гармоніі, парушэнні ў размяшчэнні інфармацыі, поўная адсутнасць малюнкаў, фота і інш.
|
0
| ||
Абарона работы
|
Якасць дакладу
|
Аргументаванасць асноўных пазіцый, кампазіцыя даклада лагічная, поўны выклад вынікаў работы
|
10
|
Парушэнне логікі дакладу, няпоўная сістэма аргументацыі
|
5
| ||
Парушэнне логікі, няма аргументаў, не прадстаўлены вынікі
|
0
| ||
Аб’ём і глыбіня ведаў па тэме
|
Дакладчык дэманструе эрудыцыю, наяўнасць міжпрадметных сувязяў
|
10
| |
Дакладчык граматна выкладае матэрыял, аднак не праяўляе глыбіню ведаў
|
5
| ||
Дакладчык не валодае матэрыялам
|
0
| ||
Культура маўлення, манера трымацца перад аўдыторыяй
|
Дакладчык упэўнена трымаецца перад аўдыторыяй, граматнае маўленне, захаванне рэгламенту, утрымліванне ўвагі аўдыторыі
|
10
| |
Дакладчык дапускае нягрубыя маўленчыя памылкі, нязначна парушае рэгламент, часткова ўтрымлівае ўвагу аўдыторыі
|
5
| ||
Дакладчык гудляецца перад аўдыторыяй, бедасць маўлення, парушэнне рэгламенту
|
0
| ||
Адказы на пытанні
|
Дакладчык упэўнена і добразычліва адказвае на пытанні
|
10
| |
Дакладчык не на ўсе пытанні можа знайсці ўпэўнены адказ
|
5
| ||
Дакладчык не можа адказаць на пытанні
|
0
|
Адзнака “10” – 100 - 90
Адзнака “9” – 89 - 80
Адзнака “8” – 79 - 70
Адзнака “7” – 69 - 60
Адзнака “6” – 59 – 50
Адзнака “5” – 49 -40
Адзнака “4” – 39 -30
Адзнака “3” – 29 – 20
Адзнака “2” – ніжэй за 20 балаў
Комментариев нет:
Отправить комментарий