Ролі


САЦЫЁЛАГІ

1. Правядзіце апытванне сярод вучняў старэйшых класаў, настаўнікаў, бацькоў. Уключыце пытанні аб тым, хто такі Васіль Быкаў, якія асацыяцыі ўзнікаюць у іх, калі яны чуюць гэтае імя, якія творы Быкава могуць назваць і інш.
2. Прааналізуйце выказванні вядомых людзей пра Васіля Быкава. Выберыце 3-4 з іх, якія найбольш спадабаліся і якія вы хацелі б зачытаць аднакласнікам.
3. Вынікі сваёй работы размясціце на слайдах  2-3 сумеснай прэзентацыі.


БІЁГРАФЫ
1. Праглядзіце прапанаваны відэафільм пра жыццёвы і творчы шлях Васіля Быкава. 
2. Складзіце храналагічную табліцу жыццёвага шляху пісьменніка. Размясціце вынікі працы на слайдзе 4 сумеснай прэзентацыі. 
3. Выберыце тры факты біяграфіі пісьменніка, якія вас найбольш уразілі, раскажыце пра іх аднакласнікам. 



                                   ЛІТАРАТУРАЗНАЎЦЫ      
  1. Прааналізуйце прапанаваную інфармацыю (спасылкі ніжэй).    
  2. Акрэсліце і патлумачце  асаблівасці быкаўскай аповесці.     
 3. Атрыманую інфармацыю размясціце на   слайдзе 5 сумеснай прэзентацыі.        
 4. Вызначце, ці адпавядае аповесць "Жураўліны     крык" гэтым асаблівасцям.    
 https://drive.google.com/file/d/1xC75-Pg3m_tWzDypWf5SeH_z0LYYyxGn/view?usp=sharing
http://www.uznaem-kak.ru/rolya-vasilya-bykava-razvicci-psixalagichnaj-i-filasofskaj-prozy/
http://vlib.by/index.php/en/component/content/article/85-godovie-banneri-category/bykov-2014/1240-gety-do-gi-daljoki-zhura-liny-kryk-chalavek-i-podzvig-u-tvorakh-v-bykava
                                                                       
                                   
ДАСЛЕДЧЫКІ 
1. Прааналізуйце даваеннае жыццё, паводзіны на пераездзе, гібель кожнага з герояў твора.
2. Напішыце аўтабіяграфію(ад імя 1-ай асобы) кожнага героя.
3. Аформіце wiki-газету "Галерэя вобразаў"

              

Комментариев нет:

Отправить комментарий